Çarşamba, Temmuz 11, 2007

Bad Medicine

Informasyon: Bu yazının aslında tek maksadı blogun rezil Internet Explorer ile açıldığında s.çtığı hatırlatmak ve bu vesile ile insanları güzide Firefox'a yönlendirmektir. Yapın zira gerçekten berbat görünüyormuş. Ben de yeni farkettim..

Yarınki asıl geri dönüş yazısından evvel de bir marş basma manası taşımaktadır. Anlayın ki tıraştır ve öylesine yazılmıştır

Lenny Kravitz - Fly Away


Ham (evet keşke o kısaltma olsaydı :P ) olarak girdiğim bir karting turnuvası ve üzerine katedilen 13 saat karayolunun ardından an itibariyle uyku ve fiziksel acı yüklü bir insanım. Yatak bana çok nadiren olduğu kadar çekici geliyor zerre seksüel yön taşımadan hem de. Hani böyle yatak, çarşaf, yastıklar falan aşırı yumuşak gelir ya insana. Aynen öyle uyku diye inleyen bir haldeyim ve bu ruh halini resmetsin diye Arcade Fire falan dinleme hatasında bulunurken aradığım şeyi "Müzük" klasörünün aşağılarda buldum. "Neden, nasıl lan?" sorularını cevapsız bırakacak şekilde bu şarkı bende "her moda uyabilen şarkılar" kategorisindedir. Mesela şu an gayet distortion'lı bir ninni olabiliyor. Ki 90'lar hastalığım malum. Ayrıca bu klip (sansürsüzdür aslanlar gibi!) müzik videolarında cinselliğin ne kadar güzel olduğunu bizim kuşağın rock dinleyen kesimine kafalarımıza kazımak suretiyle göstermiştir.

Informasyon 2: Başlık öylesine aklıma geldi, ciddiyim. Yoksa asıl ne olduğunu bilecek kadar Bon Jovi dinlemişliğim vardır..

4 yorum:

  1. IE'de ben de sorunu farketmiştim.

    YanıtlaSil
  2. Ben de çözmeye üşeniyorum şu sıra :P

    YanıtlaSil
  3. ben gene de arcade fire diyorum:P distortion olucaksa illa, sonic youth ama distortionlı ninni dendi mi ilk aklıma gelen my bloody valentine - sometimes

    YanıtlaSil
  4. O an indie kesmezdi beni :)

    YanıtlaSil

top