Pazartesi, Ağustos 13, 2007

Pazartesi Depresanları

Eğer an itibariyle benim gibi uğruna "hass.ktir ya.." diyebileceğiniz şeyler varsa buyurun devam edin bu barbar ruh halini iyice deşecek bazı şarkılar topladım. Her biri, beni her dinleyişimde bir şekilde demoralize etmeyi başarmış eserlerdir. Moraller zaten bozukken daha da bozmanın manası ne diye düşünebilirsiniz. Şudur manası; madem düzelmiyor, madem düzeltmeye çalışmak beyhude o zaman bari moralsizlik düzgün yaşansın. Hem üzerine gitmenin işe yaradığı da çok olmuştur. En azından şu anda ne kendime ne de bir başkasına iyi gelebilmeyi başarabileceğimi sanmıyorum. Bu da böyle tuhaf bir müzik paylaşımı olsun.

Yine de lafı biraz daha uzatmadan duramayayım hadi. Bu depresyonist halimin nedeni akademik başarısızlık korkusudur. Yani en başta onun korkusudur. Korkulara inanmam, hala da inanmamaya çalışıyorum ama fazlasıyla gerçeğe yaklaştığı zaman korku bir varsayım değil olacak olan oluyor. Zorlayıcı bir durum. Bazıları için özgüven toparlaması çok kolay bir şey. Bunu nasıl yapıyorlar bilmiyorum. Ben riskten korkarım ama. Özellikle kaybedeceklerim çoksa. İnsanın kendisi için doğru mecrayı bulması ne kadar zorsa o mecrayı kendisinin seçmesi en az o kadar ya da onun beş katı daha zor. Bunu da çok kolay yapanlar var ama onların riske edebileceği çok fazla şey yok. "Büyük güç = Büyük sorumluluk = Sen s.çtın" lafını Spiderman'da Peter Parker'ın amcası söylemişti değil mi? Çok doğru bir laftı. Kim yazdıysa bozsun diyeceğim ama o kolaycılık olur. Asıl kolaycılık ne güzel bir şey olurdu şayet mantıklısı da olsaydı. Şu sıra "kolay şeyler eğlenceli değildir, ben mücadele istiyorum" diyecek halde değilim pek..

Yalnız bu şarkılar beni deştiği kadar diğer dinleyen üçüncü tekil ve üçüncü çoğulları deşmeyebilir. Zira kişisel deşimlerin deneyimlerinden yola çıkılmıştır. Falan filan.
[MP3] Oasis - I Can See It Now
[MP3] Pentragram - F.T.W.D.A.
[MP3] Robbie Williams - Misunderstood
[MP3] R.E.M. - All The Way to Reno (You're Gonna Be a Star)
[MP3] Velvet Revolver - Fall to Pieces

6 yorum:

  1. Ben de moralim bozukken,üzgünken kendimi daha da üzmek için elimden geleni yaparım tam da senin dediğin gibi düzeltmeye çalışmak sadece zaman kaybıdır çünkü.Bu durum tersi içinde geçerli mutluyken de neşeli neşeli şarkılar dinlerim:)
    Sorumluluk konusuna gelince bence sorumluluklar insanı en çok strese sokan nedenlerin başında geliyor,ne kadar az sorumluluğum varsa o kadar rahat olacağımı düşünürüm ama tabi ki bu da kolaya kaçmak oluyor.Bazı zorluklardan da kaçamıyor insan ne kadar uğraşsada.

    YanıtlaSil
  2. Moral bozukken bence de en doğrusu üzerine gitmek ve sonuna kadar mutsuz olmak. Bir yerin kanadığında kanını bitirene kadar sıkmak gibi bir şey... Tamamen mutsuz olunca insan kendisine bakmaya başlıyor çünkü ancak o zaman oldukça saydam oluyor insan. Mutsuzluğun doruğundayken mutlu zamanlarını hatırlarsın, hayatın bir tekerlek gibi olduğunu hatırlarsın, bütün sorunlar zamanla geçer çünkü yenilerinin gelmesi gerekir. Acını inkar etmeyerek gücünü kanıtlarsın kendine ve her şey yavaş yavaş düzelir. Müzik de baya yardımcı olur bu konuda =]

    YanıtlaSil
  3. @arcoiris: Gerçekten de aynen öyle. Keşke bu kadar haklı olmasaydık :/

    @zeynep: Yazdıklarını okurken nerede geçtiğini hatırlayamadığım "bir acı ancak daha büyük bir acıyla unutulur" lafı geldi aklıma. Viva müzik tabi :)

    YanıtlaSil
  4. resim tanıdık geliyor :P

    YanıtlaSil
  5. zevkine güvendiğim bir arkadaşın bulduğu bi'şeydi. :P

    YanıtlaSil
  6. Öncelikle herkeze selam Buraya Nasıl geldıgımı bende bılmıyorum Resim aratırken sızın yorumlarınız benım dıkkatımı cekti ve bende 1 2 cümle yazayım dedim Öncelikle Herkezın İllaki 1 gün moreli -100 oldugu olmuştur Benım bır cok defa oldu ne yapacagımı şasırmıstım Ve düşünmemem gereken şeyleri düşündüm ve deliyorum diye korktum Sorumluluklar İnsanı bir kuyuya atıp asagıya cekıyor gibi dostlar Konusulacak Cok Şey war Fakat Zamanı degil Şimdi Degil içimi dökmeye kalksam 1 sayfa yetmez sanırım neyse sürçi lisan ettiysem affola herkeze iyi gunler Yalnız moreliniz bozuksa Disturbed- Stupify şarkısını dınleyın insanı ucuruyor hadi by

    YanıtlaSil

top