Salı, Haziran 12, 2007

Olan Biten 3

- Bir eğitim ve öğretimle alakasız geçen zaman yılını kapatırken OKS'ye gireceklerin gözlerinden öpüyorum, ÖSS'ye gireceklerinse ellerini sıkmıyor boyunlarından sarılıyorum. Hepinize ben daha ne diyeyim! Aylardır gazi oluyordunuz şimdi çok azınız daha iyi bir hayata geçecek büyük çoğunluğuz da şehit olacak. Fizyolojik olarak yaşıyor olmanın para etmediği dönemler geçireceksiniz. "Mezun" ve "Düz Lise" sınıflarında okuyacaksınız. Şefkat gösteren sözler değil. Zaten kimse size göstermeyecek öyle bir şeyi. Hepberaber babayı alacaksınız. Ben de vakti zamanında almıştım oradan biliyorum. Hiçbir boka yaramayan ama pekçok boka yarayan parasal güçleri sayesinde özel liselere/özel üniversitelere gidecek arkadaşlardan da gelin yine beraber nefret edelim.

- Metallica'nın külkedisi maması mumalesi görmüş mükemmel albümü Load'daki en damar şarkı The Outlaw Torn, outro'su en psikopat olan şarkılar listesine 2 numaradan giriş yapıyor. Lakin birinci sıradaki Dire Straits - On Every Street'i yine de geçemiyor. Onun yerine bugün sabahtan beri aralıksız 3 saat loop da kalıyor. Bu arada Metallica demişken VH1'ın When Metallica Ruled The World belgeselini tavsiye ederim. Lars'ı olduğu gibi -zavallı bir halde- görebileceğiniz pek az görsel materyalden biri. Bu arada Metallica demişken Megadeth'in yeni albümü United Abominations çok taş olmuş. Bir ara mutlaka hakkında yazmam lazım.

- Sürekli tatil olunca tatil aynı lezzeti vermiyor mu ne?

- Çok yaşasın jöle, kahrolsun saç spreyi!

- Artık donanımsızlıkları için insanlara kızacak gücüm gerçekten bitti. Zaten bunun için onları asla suçlayamazdım. Zihinsel hareketsizlik bu toplumun standart özelliklerinden biri haline gelmişse şayet daha bireysel bazda suçlamanın anlamı yok. İronik şekilde ego yalnızlıkla başedmiyor. Ben haddim olmadan kendimi anti-donanımsız olarak marjinal bir kitle içinde göürüyorum ama bunun yarattığı hoşluk hissi 12 saniye sürüyor. Çünkü özel olmak falan ne işe yarar ki? Keşke herkesin okumakla, öğrenmekle aşırı ilgili olduğu bir toplumda cahil olarak görülseydim. Daha evvel dediğim gibi cennette vatandaş olmayı cehennemde padişah olmaya tercih ederim.

- Hala çok fazla sayılarda insanın "sen hangi dinin çocuğusun" sözüyle gaza geldiğini görmek beni korkutuyor.

- Eski kitapların "Yeni Türkçe" çevirileri orjinalleri kadar lezzet vermiyor mu ne?

- Dışarıdan çok mutlu bir insan gibi görünüyormuşum. Dışarıdan çok mutsuz bir insan gibi görünüyormuşum. Dışarıdan stabil bir ruh halim olamıyormuş gibi görünüyormuşum. Dışarının .mına koim! Ben FPS oynarım arkadaş, TPS değil!

- Acaba genç güruhlar yalnızca MSN'de tepki gösterip hayatta hiç sallamamanın hiçbir halta yaramadığının farkında mıdır? Yoksa sadece gösteriş olsun diye mi yazılır o iletiler? Ben miyimdir bu hikayedeki mal?

- Bakmayın aslında derdimin aslı çok farklı, çok büyük. Bir sonraki yazıya olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

top