Cuma, Haziran 15, 2007

Yok, Bu Sefer Değil

Bugün günlerden tatil. Geçen bir takım günlerin öyle olması gibi. Bugün farklı bir şey var. Böyle hoş. Nasıl desem.. Güne kahve içerek değil reçel yiyerek başlama isteği gibi. Daha tatlı, daha renkli. Pek de alışık olmadığım bir ruh modu olunca ve pozitif anlamlar taşıyor olmaya meyilli görününce isimsiz bir mutluluk hissi kapladı beni. Benim günlerim tam ters şekilde başlar. Ben genelde bir kara gün dostuyumdur. Bu karalık/karanlık yaşantısından kastım eski romantik filmlerdeki yada genel olarak kullanılan siyah-beyazdan farklı. Bariz şekilde The Unforgiven, bir Save Tonight değil. Ortamında çok ışık da bulunmayan bir renksizlik. Klasik, alışılagelmiş karamsarlık hali işte. Renkleri somut olarak görmek de bir şey ifade etmiyor çoğu zaman. Bu, şu kahrolası yarı-dolu bardak zamazingosu gibi. Ortadaki gerçek yek, olay onun kişi tarafından ne şekilde algılandığında bitiyor. Yani renkleri soyut olarak da görmek lazım gerçekten varlıklarını hissetmek için. Nitekim çimen yeşili sadece yeşil olabileceği gibi kusursuz Nirvana getirgeci de olabilir. Kişiye bağlı. İşte bana enteresan hissettiren de buydu bugün. Üstelik herhangi bir meditasyonel çalışmanın içinde de bulunmamıştım. Bir anda çıktı. Bu sabah güne One More Cup of Coffee, Passive, Low Man's Lyric veya Where Did You Sleep Last Night ile değil beni her zaman zihinsel anlamda enerjiye boğan Bohemian Like You ile başladım. Müzikal açıdan insanın moralini bozan binlerceyle karşılaştırıldığında gerçekten de tam karşı tarafta duran birkaçlardan bu. Üstüne bir de sözlerini de kısmen yaşıyor oluşum gelmesin mi? Oh!

Ne bileyim sebepsiz yere mutluyum sanırım. Düşünüce biraz anlamsız geliyor. "Neden mutluyum ki?" Tabi bu sorgulamasyon sebepsiz yere mutsuz olunan anların salaklığı hatırlanınca gayet de kolayca geçen bir süreç. Sonuçta yaşadığım bu. Renkler daha parlak görünüyor. Hava daha yumuşak. İçimde herbi'şeyin iyiye gideceğine dair asılsız olması kuvvetle muhtemel bir inanç var. Bugün cidden yaşamımda kendi elimle oluşturduğum zararlılıkları kaldırıp atacak güce sahipmişim gibi bir his var. Mutluyum, umutluyum, çok sürmez, olsun bu güzelmiş, gittiği yere kadar :) Bütün gün Jamiroquai çalsın :P
[MP3] The Dandy Warhols - Bohemian Like You

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

top