Pazar, Haziran 10, 2007

Uykusuzluktan Takati Kalmamış Yazı

Saat 02:26.. Bir yandan bedenim uyumam için küfürler ediyor. Diğer yandan beynimde hala çalışan ufak bir vardiya an itibariyle Makina'da olanları görmek ile manasız da olsa bloga bi'şeyler yazmak istekleri arasında gidip geliyor. Saat 02:28.. Hem internet hem de bilgisayar yalnızlığı çağrıştırıyor. Kendimi 2000 öncesi 15" ekranlarda 56k internet kullanan ve bilmemne chat programında gayet tabi chat yapan birisi gibi hissediyorum. Üstelik o bilgisayar da ufacık ve odada ufacık bir yere koyulmuş gibi. Halbuki şu anda içinde bulunduğum oda en az 26 m^2 ve bilgisayar da afedersiniz obez götü ile yemek masası arası boyutta özet tabirle eşşek kadar bir masanın üzerinde. Uykudan bunlar. Saat 02:32.. Bir noktadan sonra kendi kendime "ulan ne halt ediyosun" diye sormaya başlıyorum. O sırada ben uykusuzluktan kıvranırken bir arkadaşımın Rusça öğrenmeye çalıştığına şait oluyorum. "Manyak mısın ya.." diyorum ama bir yandan da bu saat dilimleri ötesi öğrenme arzusunu dehşet kıskanıyorum. Bu beni de manyaklaştırıp bir şeyler öğrenmeye, bir şeyler yapmaya teşvik (teşfik?) ediyor. Üstelik az evvel okuduğum "inanmak başarmanın yarısıdır diyenler hep yarıyolda kalmıştır." sözü bana en az 10 yazılık, 12 sözlük ilham sağlıyor şu günün en alakasız saatinde. Bir şekilde yazmaya itiyorum kendi kendimi ama bu sözü de böyle saçma şekilde hiç etmiş oluyorum. Saat 02:37.. İçimden bir ses "olsun lan bak konsepti olan yazı oldu" diyor. Sıçayım ben böyle tematik işe? Yok! Tuhaf, bana da iyi olmuş gibi geldi bu sefer. Saat 02:38.. "Bi' sktr git Deniz deli misin nesin ya bu saatte..."

3 yorum:

  1. Çok samimi, çok güzel bir yazı olmuş. "inanmak başarmanın yarısıdır diyenler hep yarıyolda kalmıştır" sözünü tuttum.

    YanıtlaSil
  2. это очень приятным письменном виде.

    YanıtlaSil
  3. @damacana: Teşekkürler. O söz aslen Oky'ye ait.

    @!_emon a!d: merci tellement. je deviens si heureux quand vous laissez des commentaires :)

    YanıtlaSil

top